david-clode-477777-unsplash

8 סיבות מוצדקות לשנוא את Salesforce

קל לשנוא את מערכת ה-CRM הגדולה בעולם, אבל האם יש לכך הצדקה? במרוצת השנים נתקלתי בלא מעט מערכות שונות ומשונות אבל עם Salesforce תמיד נתקלתי באותן בעיות.

1. זה יקר
בעבר היינו רוכשים תוכנה במחיר אחד לכל החיים. העולם השתנה ואיתו המוצרים הטכנולוגיים והדרך בה אנחנו צורכים אותם. כשאתם רוכשים מערכת אתם בעצם עושים שימוש ב-SaaS כשהכל נמצא בענן. כשרוצים להוסיף שירותים שונים – צריכים להוסיף כסף. בתיאוריה זה נשמע נהדר אך הבעיה מתחילה כשיש יותר מדי משתמשים עם יותר מדי שדרוגים.

2. מבטיח הרבה מקיים מעט
"אפשר לעשות במערכת הכל" – אלו מילות הקסם שמוכרות. אבל האם באמת אנחנו רוצים לעשות הכל במערכת אחת? האינטרנט היא סביבה מבוזרת, ויש תחרות כל הזמן עם מוצרים רבים וטובים שעושים דבר אחד בצורה נפלאה.

3. הגמישות הרגה את המערכת
אם יש לכם אייפון או iMac אתם יודעים שאי אפשר לשנות שום דבר, ועדיין – אתם מרוצים מאוד מהמוצרים של Apple. לא תמיד "גמישות" היא ערובה להצלחה.

4. לכולם יש את זה, אז למה לא?
האם כולם לוקחים מספיק זמן כדי להתנסות במערכת אחת מתוך המגוון העצום שקיים היום בשוק? כנראה שלא. ההחלטה לבחור במותג הכי גדול כי כולם רוכשים אותו היא החלטה מתגוננת של עסק ללא מטרות מוגדרות.

5. הסחות דעת
סביר להניח שגם הארגון שלכם התלבט אם לרכוש מערכת ואיזו מערכת לבחור. אבל האם באמת הגדרתם את המשימות הארגוניות החשובות ביותר ולפיהן בחרתם מערכת מתאימה? הדבר הנוח ביותר הוא לומר "אני רוצה גם לשלוח אימיילים מתוך המערכת" אבל יש המון פתרונות טובים שיכולים לספק לכם את אותה התוצאה, ולא באותה המערכת.

6. היא עושה הכל (חוץ מקפה)
המערכת אולי עושה הכל, אבל אתם לא באמת עושים הכל איתה. תחשבו על Word או Google Sheets: האם אתם באמת צריכים את כל הפונקציונליות שקיימת שם?

7. זה מסובך
אם בכל ליד שנכנס, דוח שמופק ומכירה ללקוח מעורב איש טכני – כנראה שאתם עושים משהו לא בסדר.

8. המערכת לא פתרה בעיות – רק ייצרה חדשות
מערכת היא כלי לתשובות, לא פתרון אוטומטי לשאלות. כדי לדעת לקבל תשובות אתם זקוקים להדרכה טובה ונוחות שימוש. כדי לסכום את כמות המכירות החודשית שלכם אתם יכולים להקים גליון באקסל ולחשב לבד תוך מספר דקות. אם נוצר מצב בו אתם משלמים יותר מדי עבור תוספים או לא מבינים את התהליכים הפנימיים במערכת – איבדתם את הכיוון.

יש סיבות נוספות, רבות וטובות לא לאהוב את המערכת. בעלי עסקים עושים בחירה מושכלת כשהם בוחרים במותג החזק בתחום, ולנו אין ברירה אלא להתאים את המערכת לצרכי הלקוח. לשמחתנו, בשנים האחרונות קמו מתחרים טובים שיכולים להתאים לעסקים קטנים ובינוניים ויכולים להוות חלופה טובה ל-Salesforce כדוגמת: Zoho, Pipedrive ואחרים.

לעת עתה, עלינו לקבל את החלטת הלקוח ולסייע לו להגשים את היעדים העסקיים שלו, בלי כל קשר למערכת שבחר.

המסע שלך לעולם האוטומציה השיווקית מתחיל כאן.

הירשם עכשיו וקבל עדכונים, מדריכים וכלים - ישירות לאימייל שלך.

3 טיפים לכיול האוטומציה השיווקית שלכם

האם אוטומציה שיווקית היא חזות הכל? שלושת הטיפים הבאים יסייעו לכם להחליט מתי וכיצד להשתמש באוטומציה שיווקית – ומתי לא. 1. כשאתם מתחילים בתהליך הטמעה,

8 סיבות מוצדקות לשנוא את Salesforce

קל לשנוא את מערכת ה-CRM הגדולה בעולם, אבל האם יש לכך הצדקה? במרוצת השנים נתקלתי בלא מעט מערכות שונות ומשונות אבל עם Salesforce תמיד נתקלתי