mathias-konrath-197305-unsplash

A/B Test בשליחת אימייל

הרעיון של A/B Test קיים כבר הרבה זמן. ייתכן ויש לכם ניסיון בביצוע של מבחנים כאלו בדפי נחיתה או בתוכן האתר, אך אפשר ליישם את אותם העקרונות על האימיילים שאתם שולחים. שיעורי הפתיחה וההקלקה הם כנראה המדדים העיקריים המנחים אתכם, וזו ההזדמנות שלכם לשפר אותם באופן אפקטיבי.

שם השולח
תוכלו לבחון את שם השולח של אדם מתוך הארגון לעומת שם הארגון עצמו. לדוגמא: "ניר מצוות רובוטו" לעומת "רובוטו אוטומציה שיווקית".

אימייל השולח
תוכלו לבדוק את כתובת האימייל של השולח. לדוגמא: nir@roboto.co.il לעומת nir@gmail.com.

כותרת האימייל
כותרת האימייל היא אחד הפרמטרים המשפיעים ביותר על אחוזי הפתיחה שלכם. לדוגמא: "העלינו פוסט חדש לאתר" לעומת "8 סיבות טובות לשנוא את Salesforce".

מבנה האימייל
האימייל יכול להיות מעוצב עם פונטים מיוחדים ותמונות, והוא יכול להיות טקסט פשוט, כמו אימייל שאתם שולחים למישהו בג'ימייל.

תוכן האימייל
התוכן הוא המלך והוא קובע אם אנשים יקראו ויתייחסו את מה ששלחתם אליהם. הקפידו לשלוח תוכן מעניין במיוחד כשאתם בוחנים אותו.

לחצן קריאה לפעולה
לחצן הקריאה לפעולה ישפיע מאוד על ההמרות שלכם. לדוגמא: "לחץ כאן למבצע של פעם בחיים" לעומת "להזמנה לחץ כאן".

תאריך ושעת השליחה
רבות נכתב על ימי השליחה והשעות המומלצות. אנחנו ממליצים לבדוק את הנושא. אם יש לכם הצעה מטורפת עם זמן מוגבל, גם שליחה בצהרי יום שישי תשיג אחוזי פתיחה טובים.

המסע שלך לעולם האוטומציה השיווקית מתחיל כאן.

הירשם עכשיו וקבל עדכונים, מדריכים וכלים - ישירות לאימייל שלך.

3 טיפים לכיול האוטומציה השיווקית שלכם

האם אוטומציה שיווקית היא חזות הכל? שלושת הטיפים הבאים יסייעו לכם להחליט מתי וכיצד להשתמש באוטומציה שיווקית – ומתי לא. 1. כשאתם מתחילים בתהליך הטמעה,

8 סיבות מוצדקות לשנוא את Salesforce

קל לשנוא את מערכת ה-CRM הגדולה בעולם, אבל האם יש לכך הצדקה? במרוצת השנים נתקלתי בלא מעט מערכות שונות ומשונות אבל עם Salesforce תמיד נתקלתי