andrew-palmer-467861-unsplash

העסק בצרה? תורת האילוצים באה לעזרה!

תורת האילוצים (Theory Of Constraints) היא תורה בתחום הנדסת תעשייה וניהול, המיישמת שיטות חשיבה ומחקר הנהוגות בעולם המדע – על עולם הניהול.

התורה פותחה על ידי דוקטור אליהו מ.גולדרט, פיזיקאי ישראלי. התורה מציעה תהליך חשיבה, המסוגל לסייע לארגונים להתגבר על בעיות ולצמוח באופן שיטתי.

לכל ארגון יש בדרך כלל מטרה אחת והיא – להרוויח כסף. בארגונים יש מגבלות (אילוצים) המכונים "צווארי בקבוק". התגייסות ארגונית כדי להתגבר על צוואר הבקבוק הגדול ביותר ולאחריו התגברות על צווארי הבקבוק הנותרים (מהגדול לקטן) תסייע לארגון לצמוח.

הנה וידאו שמסביר היטב את התורה והשימוש בה:

ספרים מומלצים למי שרוצה ליישם את התורה בארגון:

איך כל זה קשור לשיווק אוטומטי? בשיווק אנחנו נוהגים להביט על "מסע הלקוח" או "משפך השיווק" (שני הצדדים של אותה המטבע) ולקדם את הלקוח הפוטנציאלי במסעו לעבר הרכישה המיוחלת.

אם נצליח להבין באיזה שלב במסע, יש הכי הרבה נטישת לקוחות, נוכל למזער את הנזק ועל ידי כך להגביר את המכירות. איתור הנטישות והגברת המכירות נעשות על ידי מערכות שמזהות פעולות משתמש באתר, ברשתות החברתיות או במערכות הדיוור – ומגיבות בהתאם.

המסע שלך לעולם האוטומציה השיווקית מתחיל כאן.

הירשם עכשיו וקבל עדכונים, מדריכים וכלים - ישירות לאימייל שלך.

3 טיפים לכיול האוטומציה השיווקית שלכם

האם אוטומציה שיווקית היא חזות הכל? שלושת הטיפים הבאים יסייעו לכם להחליט מתי וכיצד להשתמש באוטומציה שיווקית – ומתי לא. 1. כשאתם מתחילים בתהליך הטמעה,

8 סיבות מוצדקות לשנוא את Salesforce

קל לשנוא את מערכת ה-CRM הגדולה בעולם, אבל האם יש לכך הצדקה? במרוצת השנים נתקלתי בלא מעט מערכות שונות ומשונות אבל עם Salesforce תמיד נתקלתי