brigitte-tohm-109842-unsplash

3 טיפים לכיול האוטומציה השיווקית שלכם

האם אוטומציה שיווקית היא חזות הכל? שלושת הטיפים הבאים יסייעו לכם להחליט מתי וכיצד להשתמש באוטומציה שיווקית – ומתי לא.

1. כשאתם מתחילים בתהליך הטמעה, שכנעו קודם את העובדים ורק לאחר מכן את ההנהלה.
עובדים יישמחו לשמוע על תהליכים שיקצרו להם את העבודה החוזרת והמתישה. מנהלים לא תמיד ששים להטמיע טכנולוגיות חדשות ללא הצדקה כלכלית. ברגע שיהיו לכם מספיק תהליכי אוטומציה "על הנייר", תוכלו לחשב את החזר ההשקעה בצורה ברורה, ועם החישוב הזה לגשת להנהלה הבכירה.

כדאי להגיע אל מקבלי ההחלטות בדרך שהם רוצים שתגיעו אליהם ולא לנסות ליצור קיצורי דרך.

2. האם באמת אתם רוצים שה-כ-ל יהיה אוטומטי?
לצערנו אנו נתקלים ביותר ויותר מקרים של "היפר-אוטומציה". הכוונה היא לתהליכים ידניים חשובים שעוברים לאוטומציה אבל אף אחד לא יודע לעקוב אחריהם או לנהל אותם.

דוגמא: כאשר לקוח עובר לשלב מסויים בתהליך המכירה – נשלחת אליו הודעת  SMS. אם מערכת ה-CRM שלכם לא יוצרת תיעוד לשליחת ההודעה – אנשי המכירות לא ידעו אם היא נשלחה והגיעה ליעדה בהצלחה.

3. כשאתם חושבים כל שיווק באימייל כערוץ האוטומטי היחיד שלכם, נסו מדי פעם להרחיב אופקים.
אימייל הוא כלי שיווקי נהדר. אבל אוטומציה יכולה לעבוד נפלא גם עם שליחת הודעות SMS במקום ובזמן המתאימים.

אם אנשי המכירות שלכם מבצעים שיחות מכירה אתם יכולים לדרג להם לידים באופן אוטומטי. האוטומציה יכולה לעבוד בצורות שונות.

שיווק אוטומטי הוא הגיוני במצבים רבים. במצבים אחרים הוא פשוט לא מתאים. גם אם אתם יודעים את החזר ההשקעה שלכם עבור התהליכים האוטומטיים, האם אתם יודעים לבצע את אותו חישוב עבור שיחות מכירה יזומות? יש אנשים שיישמחו לקבל שיחה כזו בעיתוי הנכון.

בשיחות עם לקוחות פוטנציאליים אפשר ללקט הרבה יותר תובנות על הכאבים שלהם והתפיסות שלהם לגבי פתרונות, מאשר אי פעם תהיה דרך להשיג זאת באמצעות אוטומציה שיווקית בלבד.

המסע שלך לעולם האוטומציה השיווקית מתחיל כאן.

הירשם עכשיו וקבל עדכונים, מדריכים וכלים - ישירות לאימייל שלך.

3 טיפים לכיול האוטומציה השיווקית שלכם

האם אוטומציה שיווקית היא חזות הכל? שלושת הטיפים הבאים יסייעו לכם להחליט מתי וכיצד להשתמש באוטומציה שיווקית – ומתי לא. 1. כשאתם מתחילים בתהליך הטמעה,

8 סיבות מוצדקות לשנוא את Salesforce

קל לשנוא את מערכת ה-CRM הגדולה בעולם, אבל האם יש לכך הצדקה? במרוצת השנים נתקלתי בלא מעט מערכות שונות ומשונות אבל עם Salesforce תמיד נתקלתי